کد آهنگ

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ
  گمگشته[146]


ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی ////////////////////////////////////////////////////دل بی تو به جان آمد وقت است که باز آیی گفت پادشه خوبان یعنی آقا مولای ما بدها نیست ؟! گفتم تو اگر حتی یک ذره محبت آقا را به دل داشته باشی بدان جزو خوبانی !
ویرایش
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
دانشنامه مهدویت
مهدویت امام زمان (عج)
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :3
کل بازدید :33451
تعداد کل یاد داشت ها : 10
آخرین بازدید : 103/1/9    ساعت : 9:58 ع
اوقات شرعی

بسم رب المهدی

 

اذان انتظار می گویند 

نماز عشقمان قضا نشود 

و اقتدا به مولای صالحمان فراموش نشود ...

و دعا کن که انتظارمان بیشتر از این نشود ...




       مطلب قبلی : غم تو بزرگترین شادی روح من است



پیامهای عمومی ارسال شده


+ آی مردم ! درد منو برداشته آخه تازه فهمیدم چرا هیچ کدوم از امامان قبر حضرت زهرا رو نشون ندادند قبر حضرت علی هم تا زمان عباسیان مخفی بود ولی تو زمان عباسیان مشخص شد اما مزار خانوم رو هیچ کدوم از امامان نشون ندادند می دونستند مدینه در آخرالزمان دست قوم ظالم وهابیت می افته حیوانهایی که نه حیا دارند نه یه ذره عاطفه و انسانیت


+ کم کم عاشق شو ! شاید یک روز رساله ای یا چیزی شبیه این برای عشق با همین عنوان بنویسم ... خیلی چیزها در مورد عشق کشف کردم و در گوشه ای نوشتم اما نمی دونم درسته یا غلط تا عاشق نشم که نمی فهمم ... کم کم باید عاشق بشم داره دیر میشه ...


+ دختره ی قرتی از بالا شهر پاشده اومده براش لباس بدوزم چی سفارش بده خوبه ؟ پیراهنی که یقه اش بسته و آستینش بلند باشه و تقریبا پوشیده هستش .... تعجبم از اینه که اگه این دختر های قرتی بالا شهری هم دنبال لباس آبرومندانه هستند پس چرا بازار پره از این لباسهایی که میخوان حیا و نجابت خانومهای ما رو به غارت ببرن ؟! پس تو غفلت بعضی از این مسئولین گردن شکسته ، دشمن داره رو جوانهای ما کار می کنه ....


+ خدایا !!!!! یا فرزند شهید یا خواهر شهید یا همسر شهید یا مادر شهید یا شهیدم کن !


+ احساس بدبختی می کنم خیلی خیلی خاک بر سر کسی که چشمش به دیدار امام زمانش روشن نشه ... خاک بر سر دنیایی که پادشاهش او نباشه ... دنیا برام طاقت فرسا شده دارم دق می کنم از دست طاغوت


+ مهم نیست موافقش بودید یا مخالفش ... دوستش داشتید یا نداشتید ... مهم این است که او رفته تنهای تنها ... با کوله بار اعمالش ... و سفر سخت آخرتش را آغاز کرده ... و دستش از این دنیا کوتاه شده خدا بیامرزی اگر بدرقه ی راهش کنید جای دوری نمی رود همه ی ما روزی همچون او محتاج همین الطاف کوچک خواهیم شد ... من دارم از عبرت به خودم می پیچم ...




+ برادر بی سرم ! برادر دلاورم ! دلم هوایت را کرده ‌... هوای مزار پاکت را کرده ... هوای مزار تو حالم را خیلی خوب می کند ...




+ ما را بیخش ای عشق !!!! هر حس بی سر و پایی آمد سراغمان نامش را گذاشتیم عشق ... فقط دلهای بزرگ عظمت تو را درک می کنند


+ اعصاب ها همه خراب است آقا جان ! نفس تازه به روح ها نرسیده ... نفس تازه ی دلهای خسته ! التماس می کنم بیا داریم دق می کنیم از کمبود حضور تو ...


+ صدایم اگر دلنشین است مال خودم صورتم اگر زیباست مال خودم پوستم اگر لطیف است و اندامم موزون مال خودم نه مثل تو که همه چیزت را به حراج گذاشتی ای هرزه ! حالا می خواهد اسمت بازیگر باشد ،مدل باشد یا خواننده ..